Monday 2 June 2014

MANA AWAK HILANG????


 ...السلام عليكم

Mana awak hilang????
saya cari awak tak jumpa-jumpa...
saya harap sangat saya dapat jumpa awak lagi..
tiba-tiba awak diam dengan saya..
apa salah saya??
awak tinggal saya tanpa pesan..
sebelum ni saya bahagia sangat ada awak..
awak selalu temankan saya di siang dan malam saya...
saya rindu nak dengar suara awak lagi..
saya rindu nak dengar awak nyanyikan lagu untuk saya...
awaklah satu-satunya dalam hidup saya yang dapat hilangkan boring saya...
awak sangat memahami saya dan setia dengan saya sebelum ni..

harini dah masuk hari kedua kita tak bersama..
sebelum tidur saya rindu sangat nak tengok awak..
bila bangun tidur saya rasa kehilangan yang paling besar dalam kehidupan saya selain family saya..
lagi pun awak tahu kan..
kita dah lama kenal...
perkenalan kita dah 1tahun 3bulan...
saya nak sangat jumpa awak lagi...
tapi kali ni saya rasa awak dah betul-betul tinggalkan saya untuk selama-lamanya...
saya selalu doakan supaya ada keajaiban berlaku..
tiba-tiba awak ada depan mata saya...

awak pun tahu...
first kita berkenalan dulu..
saya pernah cakap..
saya terima awak dalam hidup saya seadanya awak..
saya tak kisah awak hitam ke putih..
janji awak pandai jaga hati saya...
pernah juga saya cakap kat awak...
saya tak pasti sama ada saya boleh jaga awak ke tak...
tapi harini saya gagal jagakan awak dengan sempurna..
saya tak berjaya untuk mempertahankan hubungan kita sampai ke akhir awak..
maafkan saya awak..
saya harap awak selamat dengan orang yang merampas kesayangan saya dari diri saya...
selamat tinggal HANDFONEKU :(

* handfone hilang 1.6.2014(AHAD), area Sungai Buloh... tak tahu bila saya akan dapat pakai android lagi..
First time saya beli handphone android dengan duit simpanan sendiri.. bertahun kumpul duit... hilang sekelip mata..jawabnya... guna handphone torchlight ler kita...

"BYE BYE ANDROID...HELLO HANDPHONE TORCHLIGHT"
"BYE BYE WHASSAP, GAMES (SMURF), LINE PLAY( KAKAK AMALIN YANG DOWNLOAD),
DLL"

I WOULD SAY " I MISS YOU TERRIBLY"..


ENTRY:

http://pensilwarnakehidupan.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

No comments:

Post a Comment